2012. április 22., vasárnap

Kajakozás Okahu Bay-ben

Ma délelőtt csatlakoztunk Csabáékhoz és velük tartottunk egy jó kis kajakozásra az Okahu Bay-ben. Már régóta terveztük, hogy kipróbáljuk a tengeri kajakozást, de eddig valahogy mindig elmaradt . Egy órára béreltük a kajakokat, de így első alkalomra ennyi elég is volt. Körbelapátoltunk az öblöt, majd a hosszú stég alatt áthaladva elindultunk Mission Bay felé. Sajnos a hullámok itt a nyitott részen erősebbek voltak a nagyobb hajók miatt, így inkább visszafelé vettük az irányt. Az öbölben még eveztünk egy kicsit össze-vissza, majd mivel letelt az egy óra már indultunk is vissza a kölcsönző felé. Felmelegedés céljából meghívást kaptunk Csabáékhoz egy kis fürdőzésre a spajukba, ami tényleg nagyon jól esett és még Judit finom csirkepörkölt ebédet is főzött a csapatnak. Köszönjük nekik a jóltartást.  Nagyon jó kis sport ez kajakozás, azt meg kell hagyni, és itt Aucklandben nem lehet kifogás, még az sem hogy tél van, lehet menni bármikor lapátolni. Fogunk is menni rendszeresen, az biztos és bejárjuk a közeli öblöket.

1. ha erre WHANGAPARAOA (40 km eszakra Auckland citytol) jartok itt is tudtok Kajakozni :)
    www.kayakhire.co.nz

igaz most a rosszabb ido jon, de pl vasarnap is voltak, mert csendes volt

1. Koszonjuk, amint jo ido lesz, megyunk kajakozni :)